TERMENI ȘI CONDIȚII
DEFINIȚII ȘI TERMENI
Vânzător – BABOON ARTIFICIAL INTELLIGENCE S.R.L., cu sediul in Cluj-Napoca, str. Henri Barbusse, nr. 87, jud. Cluj, Inmatriculare la Oficiul Registrului Comerțului sub Nr. J12/3818/2019, Cod Unic de Inregistrare: 41716113.
Cumpărator – persoana fizică/juridică sau orice entitate care își face un Cont în Site, efectuează o Comanda în Site sau telefonic.
Client – persoană fizică/juridică care are sau obține acces la conținut prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către BABOON ARTIFICIAL INTELLIGENCE (telefonic, electronic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între BABOON ARTIFICIAL INTELLIGENCE și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui cont.
Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe Site, care prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții.
Cont – sectiunea din site formată dintr-o adresă de email și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul acestuia în site (comenzi, facturi proforme, adrese de livrare, etc).
Site – domeniul https://www.DocZilla.ro și subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzatorului, prin intermediul site-ului intenția sa de a achizitiona Bunuri și/sau Servicii de pe site.
Avans – Procent între 5-100% din valoarea comenzii, perceput în cazul comenzilor speciale, a importurilor de produse care nu sunt în stoc permanent.
Bunuri și servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comanda care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a comenzii.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între vânzător și cumpărător care nu necesită prezența fizică a niciuneia dintre părți. Acesta se consideră încheiat în momentul confirmării de către Vânzător a comenzii prin confirmarea disponibilității produsului. Confirmarea va fi transmisă fie prin email, fie telefonic de unul dintre operatorii magazinului online.
Conținut – Toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic. Conținutul oricărui email trimis Cumpărătorului de către Vânzător prin mijloace electronice sau orice alt mod de comunicare disponibil, fie direct, fie prin reprezentant. Date referitoare la Vânzător, detalii de contact sau de identificare juridică.
Newsletter – Mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv prin poșta electronică (email, SMS) asupra Bunurilor și serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațtiile conținute de acesta.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către BABOON ARTIFICIAL INTELLIGENCE, Cumpăratorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
CONDIȚII GENERALE
- Prezentul document stabilește termenii şi condiţiile aplicabile raporturilor ce se nasc între Vânzător şi fiecare Client care utilizează Platforma în vederea, cu ocazia sau după efectuarea unei Comenzi.
- Titlurile sunt incluse în acest document pentru ușurința parcurgerii și a structurării documentului şi nu vor afecta interpretarea acestuia.
- Pentru evitarea oricărui dubiu, în acord cu politica de afaceri stabilită în mod independent și unilateral de către Vânzător, vânzarea în mediul online a Produselor comercializate în mod obișnuit de Vânzător se face către consumatori persoane fizice sau către persoane juridice.
- Aspectele privind confidențialitatea și prelucrarea datelor cu caracter personal legate de utilizarea, în orice formă, a Platformei sunt guvernate de politica de confidențialitate/nota de informare („Politica de Confidențialitate”), care completează aceşti Termeni și Condiții.
- Utilizarea Platformei implică acceptarea expresă de către orice Client a acestor termeni şi condiţii şi a Politicii de Confidenţialitate, precum și a altor documente care au fost indicate pe parcursul acestor Termeni.
- Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând Termenii, iar forma actualizată a acestora va putea fi accesată de către Clienți pe Platformă în secțiunea ”Termeni și condiții”. Relația dintre Vânzător și Utilizator/Client va fi guvernată de forma la momentul accesării Site-ului, respectiv plasării Comenzii.
POLITICA PLATFORMEI. CARACTERISTICI PRINCIPALE ALE VÂNZĂRII ONLINE DE CĂTRE VÂNZĂTOR
Accesul la Platformă în vederea efectuării unei Comenzi este permis oricărui potenţial Client care acţionează cu un scop legitim şi care are intenţia de a achiziţiona de la noi unul sau mai multe Produse, cu respectarea acestor termeni și condiţii.
- Este strict interzisă utilizarea abuzivă a Platformei. Reprezintă utilizare abuzivă orice fel de utilizare a Platformei într-un mod care contravine practicilor comerciale corecte, a legislației în vigoare sau în orice alt mod care ar fi de natură să ne prejudicieze în orice fel pe noi.
- Ne rezervăm dreptul de a-ți refuza accesul la o parte sau la toate funcțiile Platformei și de a restricționa procesarea și/sau livrarea unei Comenzi dacă, în opinia noastră rezonabilă, există suspiciuni de fraudă din partea ta, dacă acesta este un comportament care ne poate prejudicia interesele noastre sau dacă utilizezi în mod abuziv Platforma.
- Prin utilizarea Platformei şi, după caz, înregistrarea unei Comenzi, accepți şi ești de acord cu forma de comunicare la distanţă – e-mail- prin care ne derulăm operațiunile.
- Notificarea primită prin e-mail de tine după efectuarea Comenzii cu privire la preluarea respectivei Comenzi are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii de către noi. Comanda se consideră acceptată de către noi cel mai târziu odată cu livrarea, respectiv furnizarea în format electronic, Produselor comandate de tine. În cazul în care ai făcut deja Plata pentru respectiva Comandă și nu o vom accepta, îți vom returna sumele transferate.
- Comanda este acceptată iar Contractul se consideră încheiat între noi și tine, în momentul în care îți furnizăm un link pentru descărcarea sau un e-mail pentru accesarea Produsului sau conform indicațiilor din Specificații.
- Te rugăm să ai în vedere că din Contract face parte acest document (împreună cu toate celelalte documente la care facem referire,) precum și orice alte înțelegeri ulterioare dintre noi și tine cu privire la Comandă, indiferent dacă acestea sunt făcute în scris, pe suport electronic sau pe suport fizic.
- Ne poți contacta în general la adresa de e-mail din secțiunea „Contact” din Platformă pentru orice nelămurire sau probleme ai în legătură cu Comanda, inclusiv pentru a identifica și corecta eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor. În funcție de dezvoltările tehnice ale Site-ului sau ale Aplicației, este posibil să ai la îndemână și alte metode de comunicare cu noi (precum chat online, comunicare din contul tău de Client, rețele de socializare etc.), pe care ți le vom aduce la cunoștință. Cu toate acestea, în cazul în care nu ne spui despre aceste aspecte anterior emiterii notificării sau începerii prestării Serviciilor, aceste modificări nu se vor mai putea face decât în cazuri excepționale, care nu implică un efort disproporționat din partea noastră și care sunt valabile din punct de vedere legal.
COMENZILE
- Vei putea plasa o Comandă prin una din modalitățile indicate pe Site, respectiv prin adăugarea unui produs în coș și parcurgerea pașilor pentru finalizarea plății.
- Vei putea să îți faci un Cont în secțiunea dedicată din Platformă, potrivit instrucțiunilor existente pe Platformă la momentul respectiv (cum ar fi cu o adresă de e-mail și o parolă, identificare cu un cont de rețea socială precum Facebook/Google sau altă metodă disponibilă). Dacă-ți faci un Cont, vei putea gestiona mai eficient Comenzile plasate pe Platformă, având posibilitatea de a vizualiza în Cont informații despre Comenzi anterioare, facturi fiscale etc.
- Comenzile pot fi plasate oricând, ca regulă fiind vorba despre produse livrate electronic, procesarea va fi în mod automat și Produsul să fie livrat imediat după efectuarea Tranzacției, de obicei în funcție de modalitatea de plată aleasă.
- Ne rezervăm dreptul să validăm Comenzile înainte de onorarea lor și te vom contacta prin telefon, e-mail sau altă metodă disponibilă, iar tu declari în mod expres că accepți acest drept al nostru.
- Adăugarea unui Produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu duce la înregistrarea unei Comenzi și implicit nici la rezervarea automată a Produsului adăugat în coșul de cumpărături, dar neachitat.
- Comanda va fi considerată finalizată prin plata integrală de către tine a prețului Produselor din Comandă, prin una dintre modalitățile de plată acceptate de noi astfel cum sunt indicate expres pe Platformă și pe care le poți consulta cel mai târziu la începutul procesului de formulare a Comenzii.
- Prin finalizarea Comenzii, ne confirmi că toate datele pe care le-ai furnizat sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
- Prin crearea unui Cont sau, după caz, finalizarea Comenzii, ești de acord că putem să te contactăm, prin orice mijloc disponibil, respectiv sistem automatizat de apel fără intervenție umană, fax, e-mail, în orice situație în care este necesară contactarea ta pentru finalizarea și procesarea Comenzii. Lipsa unui răspuns din partea ta, prin una din modalitățile de comunicare puse la dispoziție prin Platformă la solicitările noastre poate duce la invalidarea Comenzii.
- Vom putea anula o Comandă plasată de tine, cu o notificare concomitentă sau ulterioară, și fără ca o astfel de anulare să atragă vreo răspundere a noastră față de tine, în următoarele cazuri:
- banca care ți-a emis cardul nu acceptă Tranzacția;
- procesatorul nostru de carduri cu care colaborăm nu validează sau invalidează Tranzacția;
- datele pe care ni le furnizezi cu ocazia accesării Platformei sunt incomplete sau incorecte;
PREȚURI. FACTURARE. PLATĂ
Prețurile Produselor afișate pe Platformă sau comunicate Clientului sunt exprimate în Lei și pot include sau nu T.V.A. conform legislației în vigoare, așa cum vor fi afișate pe site.
Vom putea actualiza în orice moment prețurile Produselor, iar o astfel de actualizare va înlocui orice prețuri afișate anterior pentru respectivele Produse.
Îți vom emite o factură pentru Produsele achiziționate/livrate, obligația ta fiind să ne furnizezi toate informațiile necesare conform legislației în vigoare pentru emiterea facturii de către noi – te rugăm să acorzi o atenție sporită atunci când introduci datele, pentru că nu vom putea modifica datele din facturile proforme/fiscale emise.
Ca regulă generală, îți vom transmite factura aferentă Comenzii pentru Produsele vândute/livrate în format electronic, pe e-mail și/sau în contul tău de Client, pe care te încurajăm să-l verifici constant.
În cazul plăților online, nu suntem și nu putem fi ţinuți responsabili pentru niciun alt cost suportat de tine în plus față de preţul Produsului achiziţionat incluzând, dar fără a se limita la, comisioane de transfer bancar ori de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul în care moneda de emitere a cardului diferă de moneda în care se efectuează vânzarea.
LIVRAREA PRODUSELOR & PRESTAREA SERVICIILOR
Livrarea Produselor se va putea face în format electronic.Link-ul pentru descărcare va fi valabil timp de 5 zile de la momentul efectuării Comenzii și confirmării Plății, pe e-mail și în Contul de Client. În cazul în care nu vei descărca Produsul în termen de 5 zile, nu îl vei mai putea accesa ulterior. Este foarte important ca în momentul plasării Comenzii să introduci o adresă de e-mail valabilă, pe care o folosești în mod curent, pentru că acolo vei primi toate detaliile. Reține că documentele nu se vor transmite ca atașamente la e-mail și nu se vor transmite nici pe o altă adresă indicată ulterior, ci doar pe adresa de e-mail din Comandă.
TRANSFERUL RISCULUI ȘI PROPRIETĂȚII ASUPRA PRODUSELOR
Proprietatea asupra Produselor va fi transferată după ce ai efectuat plata.
DREPTUL DE RETRAGERE AL CLIENTULUI
Te rugăm să ai în vedere că Produsele de pe Platformă reprezintă Produse pentru care legea nu ne obligă să oferim un drept de retragere și, implicit, returnarea sumelor de bani deja plătite în urma Tranzacției, deoarece Produsele noastre reprezintă documente electronice personalizate.
GARANȚII
Întrucât produsele noastre sunt produse electronice/digitale care presupun acces imediat, sunteți de acord că nu veți beneficia de garanție legală, în conformitate cu dispozițiile în vigoare.
RĂSPUNDEREA NOASTRĂ
Conținutul Produselor nu reprezintă o consultație juridică în temeiul Legii nr. 51/1995 și nu va fi folosită de Client pe baza acestor prezumții.
Nu suntem răspunzători pentru efectuarea cu succes a demersurilor în fața autorităților competente (precum Oficiul Național al Registrului Comerțului).
Nu suntem răspunzători pentru acuratețea informațiilor pe care ni le transmiți, tu fiind singurul responsabil pentru orice fel de date pe care ni le furnizezi.
Documentele furnizate reprezintă un template, un punct de plecare pe care noi l-am conceput astfel încât să îl personalizezi conform specificului activității tale. Aceste documente nu au menirea de a se aplica în mod universal.
RĂSPUNDEREA TA
Ești răspunzător pentru Comenzile plasate, datele furnizate și modul în care utilizezi Site-ul nostru.
SESIZĂRI ȘI RECLAMAȚII
Ne poți contacta în general la adresa de e-mail din secțiunea „Contact” din Platformă pentru orice nelămurire sau probleme ai în legătură cu Produsele, inclusiv pentru a identifica și corecta eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor.